FOLLOWER

PENGEDAR MAB PERLIS DIPERLUKAN SEGERA!

Bismillahhirrahmanirrahim

Alhamdulillah.. Sejak awal sept ni jualan MAB sangat memberangsangkan..

Walaupun bercuti.. Order tetap masuk setiap hari..

Yang bestnya.. Saya ada ramai dealer seluruh malaysia dam brunei juga. So.. Mana-mana pesanan yang saya terima masa cuti saya pass pada pengedar-pengedar saya la..

Buat masa ni.. Saya masih perlukan lebih ramai pengedar di negeri perlis..

Syarat mudah!!

1. Mesti sedang/pernah amalkan MAB selama sekuranya 6bulan
2. Betul2 berminat nak tambah income
3. Ikhlas share kebaikan MAB ni dengan wanita2 lain
4. Patuhi harga jual yang ditetapkan
5. Sentiasa update info- info terkini dari pihak kami

Anda rasa anda layak??
Whatsapp saya segera 0124432152

[saya mulakan bisnes MAB dulu dengan modal tak sampai rm200.. Sekarang dah ada network dan boleh bantu network AJNMAJU jana side income 3-4angka sebulan]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...